zondag 3 juli 2016

Schoenen


Joepie, vandaag is het zover. De nieuwe challenge van Kaartjes Inspiratie Challenge is online.
Waarom ik dat zo leuk vind?
Nou omdat ik daar sinds kort ook dt lid ben en mijn eerste kaartje dus ook te zien is.


Het thema voor deze challenge is schoenen en dat vond ik nog best een uitdaging, want ik vond niet alle digi's waar ik uit kon kiezen leuk.
Ik kon daardoor ook niet verzinnen wat ik zou gaan maken en besloot eens op pinterest rond te kijken. Daar zag ik de quote: "Good shoes take you to good places".
Toen wist ik meteen wat ik wilde en met welke digi.
De digi die ik koos heet Funky Kate en is van digistamps4joy.

Dus samen met mijn jongste dochter even naar doe@ding geweest voor karton met thema reizen (dat bleek ook niet zo simpel). We vonden er een met de eifeltoren erop en toen bleek dat ze ook een stans  voor tags binnen hadden gekregen waar ik om gevraagd had. Leuk, kon ik die ook gebruiken!



De tekst heb ik zelf ontworpen, geprint en passend gemaakt voor op de tag.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wie er de uitdaging aan gaat om een kaart te maken met het thema schoenen.


Met deze kaart wil ik graag mee doen aan de volgende challenges:

Crafty Friends Challenge Blog: Pink, Green, White

AAA cards: Tags


8 opmerkingen:

  1. Super gefeliciteerd meis en wat een ontzettend leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adore this image and the colours you have used. Love the sweet tag especially how you have placed it on the edge. Great to see you at AAA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A very cute little lady and I love the sentiment on your tag. Thanks for playing at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is adorable, I love that sweet image and you've colored beautifully! Thanks so much for joining us at Crafty Friends!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart is het geworden Petra.. alles past top bijelkaar. volger 20 ben ik geworden.. (ik dacht petra heb ik vast al wel in mijn lijst) ;) groeten miranda K

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waow, wat een leuke kaart.
    Dank je wel voor je delname aan Crafty Friends Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello… Thanks for joining our ‘Green, White & Pink’ colour challenge with your lovely card. Good luck and hope you can join us again for our next challenge.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super cute, thanks for playing along with our challenge at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen