dinsdag 22 november 2016

Foil kerst kaart

Daar ben ik weer met een nieuwe kerstkaart met een nieuwe digi van Sherri Baldy.
Deze keer heb ik niet gekleurd maar ben aan de slag gegaan met mijn minc apparaat.



Mocht je deze digi ook leuk vinden en willen kopen kun je die kopen in de Besties shop.
Voor de digi heb ik de minc kleur teal gebruikt, daarna heb ik mijn kaart in ongeveer dezelfde kleur verder opgebouwd. Misschien wat eentonig, maar ik heb er de sneeuwvlokken van Craft Emotions weer gebruikt en de tekststempel is van de Snow Cool stempelset van Lawn Fawn.
Alles bij elkaar een vrij simpel kaartje, maar het effect is super gaaf door de glanzende digi.





Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge: Cute or Christmas

Fab 'n' Funky Challenges: Digi girl

Sasayaki Glitter Challenge Blog: Winter

Christmas Card Challenges: Christmas

Dutch Card Lovers: Een kleur



4 opmerkingen:

  1. Weer eens een hele andere manier van een Bestie kaart, erg leuk! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Ze heeft een mooi oog, springt er echt uit! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 308 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! I love the color!
    Thanks for playing along this week at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen