vrijdag 13 oktober 2017

Kerst kittens

Ik zag deze stempelset van Gerda Steiner Designs en vond ze zo super leuk. Die kon ik echt niet laten liggen!! Dus ben ik thuis maar meteen aan de slag gegaan met mijn Faber Castell potloden om er daarna een kaart mee te maken. 


 Eigenlijk had ik een ander idee in mijn hoofd voor deze kittens, maar ik had een reststuk liggen met de merry christmas stempel van MFT en bedacht me ineens dat die wel erg leuk zou zijn op die kaart erbij. 

De achtergrond is mica die ik met een embos mal door mijn bigshot gehaald heb.
Op de merry christmas stempel en op de kerstballen zit wink of stella glitter (slecht te zien op de foto, maar in het echt erg mooi).
Achter het bovenste katje zit een action wobbler waardoor hij kan wiebelen, zo schattig!



Helaas lukt het me niet om mijn filmpje erbij te plaatsen waar je het katje ziet wiebelen. Kijk daarvoor even op mijn instagram  (eerste is een foto, 2de is het filmpje)


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de volgende challenges: 

Christmas with the Cuties: Christmas Animals

ABC Christmas Challenges: U is Unlimited

The Merry Christmas Challenge: Anything goes + Christmas 


4 opmerkingen:

  1. This is adorable and I just love the expressions on the cat's faces!
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenge, and I hope you will join us again soon.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so sweet! I love your cats, especially the top one. Thanks for joining us at Christmas with the cuties this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a super sweet Christmas card I love your cute kittens.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenge, and I hope you will join us again soon.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen