zaterdag 17 oktober 2015

Kerstman kaart

Hoi hoi, daar ben ik weer met een nieuwe creatie

Vorige week op de koffieochtend bij doe@ding een kerstkaart van Marleen gemaakt. 
Ik had hem echter niet afgemaakt, omdat ik de boom die ze mee had niet zo leuk vond. Ik wilde er graag een andere boom bij. Dus vandaag eindelijk een boom erbij gemaakt.
Meteen maar aan de slag gegaan met foam clay voor sneeuweffect. Best leuk geworden dacht ik zo.



De kerstman is van stansen gemaakt, volgens mij van Marianne design....(heb ik zelf niet, is op de koffieochtend gemaakt)
De kerstboom is een bestand uit de silhouette store.
De tekst heb ik zelf gemaakt met het lettertype Samantha en Wishes Script. Verder is de rest van het ontwerp van de kaart van Marleen zoals ik al schreef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten