dinsdag 21 maart 2017

Huis

Het is weer dinsdag, dus weer de dag voor een nieuwe creatie voor Digi Choosday Crafting Challenge. Als DT leden hadden we het thema "not a Card" of "mother's day", maar voor jullie is het zoals altijd anything goes.
Nou wil ik echt al heeeeeeel lang een huis maken, eigenlijk al sinds ik enkele jaren geleden mijn cameo kocht. toch is dat er op de een of andere manier nooit van gekomen.
Dus ik besloot dat ik deze keer geen kaart ging maken maar een huis. 

Ik koos voor Winnie Sugar Sprinkles Just for you, omdat ik die wel erg leuk vond om voor een huis neer te zetten. Net alsof ze op bezoek komt en bloemen meebrengt.

Winnie Sugar Sprinkles Springtime - Just For You


Ik heb Winnie in mijn bestand gezet voor de maat en toen heb ik alles voor het huis gesneden en het huis in elkaar gezet. Ik had al gezien dat er bij Helga Hippo Design Sheet 11 en Helga Hippo Design Sheet 2 leuke onderdelen zaten om bij het huisje te plaatsen. Dus die gebruikte ik als uitgangspunt voor de kleuren van Winnie, die ik weer met mijn Copics gekleurd heb..




Het dak, de deur en de kozijnen bewerkte ik met distress inkt. Het effect van die strepen vind ik zo super gaaf! Dat brengt het geheel een beetje tot leven.


Binnen ligt een blauw "tapijt" die gemaakt is door mijn dochter met haar gelli plate.

Ik hoop dat jullie mijn project leuk vinden en zie graag jullie deelnames bij onze Challenge!


Met dit huis wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Color it, create it, Show it Off

Crafty Friends Challenge Blog: B is for Bungalow!!

World Wide Open Design Team Challenge Blog



17 opmerkingen:

  1. So so gorgeous ... can I move in? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is brilliant, Petra! What a gorgeous creation! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW, ist das schööööööön gemacht
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So fun! What a great hide-away cottage for Winnie! I envision it being out in a floral garden where she can pick flowers everyday and never run out of beauty! ~ Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG Petra, such a fab idea, looks great x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow...Petra...this is fabulous and gorgeous and stunning project...wow...hugs Željka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is fabulous Petra, such a pretty image and brilliant design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig huis zo lief de bloemetjes die je erop hebt gedaan.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brilliant make Petra! Absolutely love it?❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fabulous project using this sweet image Petra. Thanks for sharing with us at Color it Create it Show it off.
    Cindy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my this is AWESOME and AMAZING. Love it ~ GREAT WORK. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik was in het Engels begonnen :) Maar in't Nederlands komt het op hetzelfde neer ! Hihi ! Prachtig en origineel Petra ! Veel succes bij onze challenge Colour it Create it Show it off! Groetjes, Gina

      Verwijderen
  13. Hello... it’s so lovely to see you have shared one of your lovely projects with us. Thank you for entering your beautiful Bungalow project into our ‘B is for…’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card! Thanks for joining us at the Color it Create it Show it off challenge. ~DT Dana

    BeantwoordenVerwijderen