zondag 13 mei 2018

Dropping by to say thanks

Soms moet je iemand gewoon even extra bedanken.
Ik besloot dat deze keer te doen met de taodally awesome kikkers van Lawn Fawn (tsjeee, die kikkers heb ik ondertussen echt al heel vaak gebruikt), omdat ik de tekst: You're taodally awesome zo gepast vond.



Omdat het thema van LawnFawnatics Challenge deze keer een sketch is, besloot ik deze te volgen  en al basis voor mijn kaart te gebruiken.
Op het wit heb ik met wit embospoeder dezelfde kikker gestempeld als de gekleurde, zo kwam er net iets meer leven in de achtergrond. Helaas is dit op de foto minder goed te zien als in het echt.
De mat voorop en de cirkel binnenin zijn van spiegelkarton, wat een leuk effect geeft. Verder gebruikte ik de Thanks line border stans, ook van Lawn Fawn en de cirkel is van de inside out stitched circle set. De kikkers zijn gekleurd met mijn Copics.



13 opmerkingen:

  1. Seriously adorable card, Petra! Such a special design! So happy you joined the challenge at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super cute card! The mirror cardstock really do the trick! It's a perfect pond! Thank u so much for playing with us at Lawn Fawnatics!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Petra. Mooi met dat metallic papier! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen