vrijdag 30 maart 2018

Naomi 12

Mijn nichtje Naomi is 12 geworden en daarvoor maakte ik deze kaart, of..... begrepen jullie al wel voor wie het was een waarom? Hahaha, is wel duidelijk zo toch?
Toch wel grappig, want er was vandaag ook een Naomi hier op visite die in augustus 12 wordt, dus het had zomaar ook een kaart voor haar kunnen zijn. Hoewel ik dan beter een versie met paarden had kunnen maken. Maar dat terzijde.


Ik maakte deze kaart met de LawnFawnatics challenge in gedachten met het thema regenboog.
Nou is het niet een enorme regenboog kaart geworden, maar ik dacht door de ballonnen en de taart deze kleuren te geven, dat het toch wel een beetje aan een regenboog doet denken.

Ik gebruikte de olifanten van Elfie Selfie en Slow Down and Enjoy, verder nog wat losse stempels van verschillende andere Lawn Fawn sets op de achtergrond. Het bannertje is van Year Eight en is eigenlijk het papiertje van een geluks koekje, maar ik vond hem als vlag zo ook wel heel erg leuk.

De 12 heb ik uitgesneden met mijn Cameo, nadat ik hiervan een dubbele kaart had gemaakt in studio.
De ballonnen letters zijn stansen van Avery Elle, die vind ik echt zo super leuk!!



2 opmerkingen:

  1. Oh wow, this card is amazing! Such a clever design, customized with the name and age! I love the subtle stamping in the background! Thanks for celebrating our birthday with us at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen