zondag 25 juni 2017

Hang in there

Mensen die mij kennen, of mij al langer volgen  weten dat ik heel graag met distress inkt werk. Je kan er zoveel mee en steeds weer ontdek ik nieuwe technieken. Zo deed ik pas weer een nieuw idee op waar ik mee aan de slag ben gegaan.

Nou ben ik helemaal geen fan van de kleur groen, maar ik wilde iets maken voor de Lawn Fawn hang in there stempel, dus groen leek me hierbij wel leuk. De achtergrond was echt super goed (mijn beste tot nu toe, ik ben er ondanks de kleur erg trots op) gelukt met mooie scherpe lijnen en veel kleurverschil, maar toen ik mijn luiaard erop legde vond ik het er helemaal niet bijpassen. Bijna werd die mooie achtergrond gewoon weggegooid, maar ik besloot nog even verder te puzzelen.

Ik dacht aan mijn nieuwe selfie frames stansen van Lawn Fawn en besloot te kijken of ik daar wat mee kon. Dat bleek precies het effect wat het verschil gaf waardoor ik mijn kaart ineens leuk vond worden. Met de kleine *click* stempel van Elfie Selfie en wat 3d effecten hier en daar was mijn kaart helemaal af.



Wat vinden jullie ervan??

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de Lawn Fanatics watercolour challenge.

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt super leuk geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, this card is so fabulous! I love how you used the Selfie Frame, so clever! Thanks for sharing with us at Lawn Fawnatics!

    BeantwoordenVerwijderen