maandag 19 juni 2017

Make&take

Komende donderdag mag ik weer een make & take geven bij doe@ding.
Ik heb er weer zoveel zin in!!
foto van Kim van Endschot-Honcoop.
Ik verzon voor deze keer een schudkaart met wat nieuwe Lawn Fawn onderdelen en een super leuke techniek met distress inkt.

Met mijn haast hoofd om de kaart vast bij doe@ding te brengen ben ik alleen een detail vergeten op te plakken.... die staat nu dus niet op de foto. En die vind ik nog wel zo leuk! Eigenlijk iets wat op elke schudkaart zou moeten naar mijn idee.
Wie wil weten wat er mist.....tsja, die zal gezellig moeten komen knutselen dan haha, want voor alle andere kaarten ligt het al wel klaar.


Als je de kaart schud, zwemt de haai vrolijk heen en weer tussen alle schuddeeltjes.



Tot donderdag???


Geen opmerkingen:

Een reactie posten