donderdag 1 juni 2017

Jawsome birthday

Gisteren kreeg ik bericht dat een deel van de nieuwe collectie binnen was bij doe@ding, dus....ik snel daar naartoe gegaan en 's avonds meteen even zitten knutselen.
Ik vind de Duh Nuh set zo grappig, dat ik besloot daarmee te beginnen. Voor de golfjes gebruikte ik de nieuwe Ocean Waves Accents stansen. Beide sets zijn zo leuk klein en lekker betaalbaar.


De achtergrond kleurde ik met 3 kleuren Distress inkt en daarna gooide ik daar wat druppels water overheen voor wat leuke bleke vlekken in het geheel, dat maakt de boel net weer wat levendiger.

De vissen en de haaien kleurde ik in met mijn Copics. Voor de haaien wilde ik eens wat nieuws proberen, het lukte niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had, maar ik vond het toch wel grappig, dus ik besloot het zo te laten.
Toen moest ik nog verzinnen welke tekst en hoe ik dat op mijn kaart ging maken. Ik koos voor de Jawsome van de Duh Nuh set en combineerde deze met tekst van de Happy, Happy, Happy set die van een eerdere release van Lawn Fawn is, met de bijpassende stans om de stempel uit te kunnen stansen.

Mocht je de kaart live willen bewonderen dan kan dat in de winkel van doe@ding, daar staat hij nu (met bijpassende envelop).

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Come &Get it Challenges: Nautical

Love to Craft Challenge blog: Anything goes

The Crafty Addicts Challenge Blog: Anything goes

Jo's Scrap Shack : Anything goes

Open Minded Crafting Fun Challenges: Mighty Men in May



5 opmerkingen:

  1. EEk they look hungry - a fun card and super sentiment. So glad you joined us at Come And Get It, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ack!! This is adorable!! Love the little scene you created, and that sentiment is just too fun! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the colouring, and distress ink backdrop! Super cute card :) Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow what a fun card, love it.
    Thanks for joining us over at Love To Craft.
    Hope to see you again.
    Jean xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a fun and cute card! Love the sentiment with this image..lol. Thanks for joining us at Love to Craft! Challenge Blog
    tina dt

    BeantwoordenVerwijderen